اورلی شرکتی است که از سال 1975 شروع به کار کرد و بیش از 33 سال در این کار فعالیت داشته است. محصولات مراقبت از ناخن آنها به دلیل استحکام ناخن ، چسبندگی ، پوشیدگی ، زمان خشک و درخشش توسط مانیکور ها ترجیح داده شده است. آنها همچنین با ایجاد مانیکور فرانسوی ، یکی از داغترین روندهای ناخن در سرتاسر جهان ، نسبت داده می شوند. بطری های لاک ناخن دارای یک جایزه Gripper Cap هستند. این درپوش لاستیکی سهولت در باز و کاربرد را دارد که منحصر به محصولات Orly است. تمام جلا های ناخن Orly عاری از رزین DBP ، تولوئن ، فرمالدئید و فرمالدئید هستند.

 
بررسی قیمت محصولات
Orly Crush on You Check Price
قیمت Orly First Kiss را بررسی کنید
Orly Androgynie بررسی قیمت
Orly Shine On Crazy Diamond Check Check
Orly Fowl Play Check Price
بررسی قیمت Orly Fancy Fuchsia
Orly Ancient Jade Check Price
قیمت چک مرجان گوریل طلاکاری شده
بررسی قیمت Orly Purple Pleather
قیمت کالاهای فضایی اورلی را بررسی کنید
برای تعیین اینکه کدام یک از آن ها را به بچه گربه خود اضافه کنید ، از لیست براق کننده های ناخن Orly بالا مطلع شوید.
1. Orly Crush on You:
اگر عاشق جلا دادن نارنجی هستید اما از اینکه رنگ آن خیلی جسورانه باشد ، می ترسید ، این سایه جواب کاملی است. Crush on You یک نارنجی خاموش است که تقریباً برای همه مناسب است. رنگ من را به یاد یک انبه می اندازد. به دو کت نیاز دارد.
 
 
به طور شفاف به شما حمله می کند Pinit
 
 
 
2. اولی بوسه اول:
First Kiss یک رنگ هلویی روشن است - رنگ صورتی در یک کرم رنگ. همانطور که از نام آن پیداست ، کاملاً یک رنگ عاشقانه است. ایده آل وقتی می خواهید رنگ زیادی روی ناخن های خود نداشته باشید. این همچنین به عنوان پایه ای برای یک مانیکور فرانسوی به نظر می رسد. به دو کت نیاز دارد.
 
 
اولی برای اولین بار بوسه مبادله Pinit
 
 
3. اورلی آندروگینی:
این لهستانی زرق و برق دار زرق و برق دار را بررسی کنید! Androgynie یک لهستانی سیاه و سفید کاملاً شفاف است و دارای تعداد زیادی رنگ ریز و براق آبی ، سبز ، بنفش ، طلا و برخی دیگر از درخشان ها است. برای دستیابی به کدورت کامل ، ممکن است به چند کت نیاز داشته باشید ، بنابراین من توصیه می کنم از حدود دو کت آندروگینی بر روی یک لاک سیاه معمولی استفاده کنید.
 
 
orly androgynie swatch Pinit
[بخوانید: هنرهای ناخن مضمون حیوانات]
 
 
 
4. Orly Shine On Crazy Diamond:
اگر شما طرفدار جلاکاری های زرق و برق نیستید ، اما ممکن است وسوسه شوید که هر چند وقت یکبار به ناخن های خود اضافه کنید ، این لاک ناخن Orly برای شما مناسب است. Shine On Crazy Diamond یک لهستانی کاملاً واضح است که با زرق و برق نقره ای هولوگرافی خوب ساخته شده است. این نوعی از روکش است که می توانید با هر رنگی تقریباً جفت کنید. بسته به میزان درخشش موردنظر ، تعداد کتهای دلخواه خود را اضافه کنید.
 
 
به صورت حلقه ای روی دیوانه دیواری دیوانه Pinit بدرخشد
 
 
5. بازی Orly Fowl:
این باید مورد علاقه من در قرعه کشی باشد. من قبلاً این نوع لهستانی را ندیده ام. Fowl Play یک جلا لاغر بنفش ملایم است و با پوسته پوسته هایی که از رنگ نارنجی ، زرد ، قرمز و سبز به همراه برخی از زرق و برق های ظریف نقره ای تغییر می کند ، بسته شده است. به سه کت نیاز دارد ، اما برای روشنایی بیشتر ، بهتر است آن را بیش از یک لاستیک معمولی بنفش بپوشید.
 
 
orit fowl play swatch Pinit
 
 
6. Orly Fancy Fuchsia:
لهستانی صورتی روشن و روشن در انتهای کرم. نوع ظاهری مانند حباب روشن است. این یکی صورتی عالی است که در تابستان ها باید پوشیده شود. به دو کت نیاز دارد.
 
 
فوسیا فانتزی اورلی فانتزی Pinit
 
 
7. جید باستانی Orly:
برای کسانی از شما که مانند من جلا مزه های نعناع را دوست دارید ، زیبایی دیگری است. باستانی جید ، یک رنگ سبز نعناع زیبا در انتهای کرم است. به دو کت نیاز دارد.
 
 
orit باستانی جید swit Pinit
[بخوانید: هنر ناخن قلب با گل سرخ]
 
 
 
8- مرجان گلی زرین:
Glide Coral یک لهستانی بی طرف و پیچ و تاب است. این یک هلو زیبا است - سایه صورتی با تعداد زیادی از درخشش طلای موجود در آن. سایه ای کامل هنگامی که شما رنگ بیش از حد نمی خواهید. به دو کت نیاز دارد.
 
 
لاک ناخن مرجانی طلاکاری شده Pinit
 
 
9. Orly Purple Pleather:
حالا این چیز مهیج است. Purple Pleather بخشی از مجموعه Plastix است. این یک لاستیک بنفش روشن است که خشک می شود تا به پایان برسد تا حدودی شبیه به پلاستیک. قبلاً هرگز از این نوع نشنیده بودم ، اما من ظاهر نهایی را دوست دارم. به دو کت نیاز دارد.
 
 
چرمی چرمی بنفش بنفش Pinit
 
 
10. Orle Cadet Space:
چه چیزی در این لهستانی دوست داشتن نیست؟ Space Cadet لاستیک چند رنگی مایل به آبی است که از طلا به سبز به نارنجی به بنفش تغییر می کند. من این لهستانی را به هسته خیلی دوست دارم و قطعاً این یک زبان ساخت لهستانی است. به دو کت نیاز دارد.
مرجع:ثانیکالا