چشم ها شخصیت فرد را منعکس می کنند! برای تقویت زیبایی چشم ، قطعاً به کمک آرایش نیاز داریم. آرایش چشم خوب باعث می شود شما خیره کننده و دلگیر به نظر برسید و به راحتی می توانید با چند سکته مغزی انواع مختلفی از ظاهری متفاوت از روشن و جسورانه گرفته تا طبیعی و نرم ایجاد کنید.

 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی Maybelline Colossal Kajal
بررسی قیمت لاک ائکونیک کجال
قیمت چک لاینر ژل درام ماندبلین Maybelline
چهره سایه بان طولانی پوشیدن چک قیمت
قیمت بررسی لاینر مایع Hyper براق Maybelline
قیمت بررسی سایه چشم M.A.C
قیمت کنترل سایه چشم Inglot Freedom System
چک قیمت قیمت Maybelline عظیم ریمل مژه و ابرو
با قیمت مقدماتی Metaliglow Eye Primer روبرو می شوید
بهترین محصولات آرایش چشم در هند
در اینجا ، ده محصول دوست داشتنی آرایش چشم موجود در هند را فهرست کردم.
 
1. Maybelline Colossal Kajal:
 پینیت
 
کجال مهمترین آرایش در غرور هر زن هندی است و کلش کجال کلرزای مایبلین در سینه غرور همه تبدیل شده است!
 
Maybelline Colossal Kajal در سال 2011 راه اندازی شد و در بازار هند ایجاد یک فرورفتگی شد. این در حال حاضر محبوب ترین کاجال در بازار هند است. کاملاً امکان پذیر است و آنچه را که ادعا می شود ارائه می دهد. این جت سیاه ، شدید ، بدون دود است و بیش از شش ساعت در چشم من باقی می ماند. می توان از آن در خط آب و همچنین پلک استفاده کرد. بافت کاملاً خامه ای است و باید در جای خنک دیگری ذخیره شود که ذوب شود.
 
 
2. Lakme Eyeconic Kajal:
 پینیت
Lakme Eyeconic Kajal برای ایجاد رقابت سخت به Maybelline Colossal Kajal راه اندازی شد و مطمئناً این کار را کرد. بسته بندی Lakme Eyeconic Kajal و رنگ آن بسیار جذاب است. عمیق سیاه و لجن و غنچه است و ادعای ده ساعته تا حدودی درست است. لک و خارش ندارد و ادعا می شود که از نظر پوستی تست شده است. کجال صاف است و بر روی چشم ها می چرخد ​​و بدون هیچ گونه کششی یا کشیدن. لیست مواد تشکیل دهنده این کجال نیز ذکر نشده است.
 
درست بعد از کجال ، عشق بعدی ما به چشم می آید!
 
 
[بخوانید: مزایای Lakme Kajal]
 
3. لاینر ماندگار ژل درام استودیو Maybelline:
 پینیت
Linbel Dram Gel Maybelline Eye Studio در یک وان کوچک و یک برس مخصوص طراحی شده قرار می گیرد. بافت این آسترها بسیار خامه ای بوده و با کاربردهای صاف و یکنواخت خطوط شدید ایجاد می کند. این شبیه به خط چشم مایع است ، با این تفاوت که سریعتر خشک می شود و در طول روز دوام می آورد. آن را خسته نمی کند و می تواند به عنوان پایه ای برای ایجاد آرایش چشم دودی مورد استفاده قرار گیرد. به آرامی مخلوط شده و به اندازه کافی ضخیم است تا چشمان شما زیبا شود. می توانید آن را به شدت بمالید و یا آنرا آغشته کنید. تنها مشکلی که با آنها روبرو هستم این است که آنها تمایل به خشک شدن با زمان دارند و رنگ آنچنان که باید سیاه نیست. من مشکی ترین مژه های سیاه را ترجیح می دهم اما می توانید امتحان کنید. ناامید نخواهید شد
 
 
 
4. چهره خط چشم سایه بلند:
 پینیت
مداد چشم مداد یک اصلی برای غرور یک دختر است و مخصوصاً برای مبتدیانی که ترسیم خطوط مستقیم را مشکل دارند ، بسیار مناسب است. چهره ها مداد چشم سایه بلند یکی از محبوب ترین مدادهای چشم در بازار هند است و مورد توجه همه قرار می گیرد. آنها سایه هایی از سایه های مختلف را برای انتخاب دارند: بنفش ، سبز جنگلی ، آبی آبی ، خاکستری ، فلزی قهوه ای ، قهوه ای جامد ، فیروزه ای آبی ، جامد سیاه ، جرقه ای سیاه ، سبز تیره و آبی دریایی. رنگ پرداختی این مدادها شگفت انگیز است و همه بسیار رنگی هستند. مدادها نرم و خامه ای هستند و جلوه ای کامل از لکه دار به دست می دهند. آنها بطور متوسط ​​شش ساعت روی پلکها می مانند. از آنجا که بسیار خامه ای هستند ، تمایل دارند سریع به پایان برسانند. شما باید حداقل یکی از این مدادهای چشم را امتحان کنید.
 
 
 
5. قلم خط چشم هنرمند Lakme Eye:
 پینیت
Lakme Eye Artist ، نوار لاینر است ، آخرین ویژگی برای خانواده بوش. یک قلم خط چشم نوک برای کاربرد دقیق روی پلک ها طراحی شده است. Lakme Eye Artist بسیار آسان برای استفاده است. طراحی نوک نمدی به راحتی و به راحتی کنترل می شود که تنها در یک سکته مغزی ، مقدار مناسبی از خط چشم توزیع می شود. خط را می توان نازک تر یا ضخیم تر ، تیز یا بالدار ، طولانی یا کوتاه و غیره ساخت. شما فقط در یک سکته مغزی یک رنگ سیاه شدید به دست می آورید و چهار تا پنج ساعت ادامه می یابد. اما تنها چیزی که من در مورد آن دوست ندارم این است که ضد آب نیست.
6. آستر مایع براق Hyper براق Maybelline:
 پینیت
باند مایع چشمی مایع Maybelline Hyper Glossy ، که در دسامبر 2012 راه اندازی شد ، جدیدترین محصول خانواده مایع چشمی چشم ، در نهایت به محصولات آرایش چشم هند است. این یک بطری پلاستیکی سیاه با دسته بلند و بلند است. برس بسیار نازک است که باعث ترسیم خطوط نازک می شود. از رنگ مشکی با قوام آب و هوایی برخوردار است و فقط یک ضربه به براق می دهد.
 
هنگامی که کاج و آستر را پایین آورده اید ، مورد بعدی که فقط باید داشته باشید سایه های چشم مناسب است!
 
 
7. سایه چشم M.A.C:
 پینیت
سایه های چشم M.A.C یکی از بهترین سایه های چشم موجود در بازار هند است. این سایه ها واقعاً غنی و بسیار رنگی هستند و در هنگام استفاده از آغازگر تمام روز باقی می مانند. می تواند به طور مساوی استفاده شود و به خوبی مخلوط شود. 
مرجع:ثانیکالا